Merhaba arkadaşlar bugün size unity3d kullanırken C#’da NTP’nin ne kadar gerekli olduğunu anlatmak istiyorum. Gerçekten iyi bir oyun yapmak istiyorsanız oyunda dinamiklik çok önemlidir eğer oyununuzu baştan sona kadar dinamik yapmaz iseniz daha sonra sürekli sıkıntılar baş gösterecektir. Örnek olarak bir envanter sistemi yaptığınızı var sayalım bu envanter sisteminde gruplar var silahlar zırhlar… Silahların da zırhların da ortak özellikleri vardır örneğin “string Ad;” ad özelliği her ikisi için de ortak bu ne demek her iki nesne de ad diye bir field’e(Field : Değişken gibi fakat dışarıda tanımlanan bir özellik gibi düşünebilirsiniz.) sahip oluyor şimdi normal bir string değeri için bunda pek sıkıntı yok fakat örneğin envanter silme ekleme işlemleri yapılacak bunların hepsini kopyala yapıştır mı yapacaksınız hadi böyle yaptınız diyelim değiştirmeniz gereken bir şeyler oldu hepsini tek tek değiştirecek misiniz. İşte bunun çözüm yolu da NTP’den geçiyor. Kısaca NTP sizin oyununuzu ve kodlarınızı dinamikleştirecek size kolaylıklar sağlayacaktır tabi yalnızca kolaylıklar değil aynı zamanda daha bir çok özellik ile normalde yapamayacağınız şeyleri yapabileceksiniz. NTP öğrenmek için şöyle bir oynatma listesi önerim var  :

Facebook'dan yorumla